Kolegové z Dobrého webu dnes vydali další díl newsleteru Dobrý tip na téma kontextová reklama a v této souvislosti mě celkem pobavila reklama, kterou mi teď naservíroval Google ke zprávičce Internet bere zákazníky DVD půjčovnám:
Jen by mě zajímalo, kde udělali soudruzi z NDR chybu. Pravděpodobně jde o nepozornost inzerenta při cílení, možná je to ale i vychytralý záměr – i mě napadlo kliknout, abych viděl, co je to za exota, který inzeruje na českém webu takto, ale včas jsem si to rozmyslel, vědom si hrůzostrašných příběhů o klikání na vlastní reklamy v AdSense :)
Jsem zvědav, co udělají s nadpisem textu různé RSS agregátory, snad jsem jich tím moc nerozbil :)
Ona reklama se mi také zobrazila, a já jsem kliknout klidně mohl… ;-) a zjistil jsem, že reklama patří nějaké izraelské firmě (http://www.cdi.co.il/cdi-heb/fulfillment_s.htm), takže asi opravdu nějaká chybka…
Google Reader zobrazil titulek správně a dokonce vpravo ;-)
Přidávaná kontextová reklama je občas opravdu úžasná. Až si občas říkám, že je škoda mojí lenosti, protože kdybych si všechny ty perličky schovával ve screenshotech, tak se z toho dá udělat zajímavá galerie :)
Celkem by me zajimalo, proc je slovo ‚dvd‘ latinkou?
Asi proto, že přepsané do alefbetu by se mohlo číst několika způsoby, mj. jako David.