Kolegové z Dobrého webu dnes vydali dalšà dÃl newsleteru Dobrý tip na téma kontextová reklama a v této souvislosti mÄ› celkem pobavila reklama, kterou mi teÄ naservÃroval Google ke zpráviÄce Internet bere zákaznÃky DVD půjÄovnám:
Jen by mÄ› zajÃmalo, kde udÄ›lali soudruzi z NDR chybu. PravdÄ›podobnÄ› jde o nepozornost inzerenta pÅ™i cÃlenÃ, možná je to ale i vychytralý zámÄ›r – i mÄ› napadlo kliknout, abych vidÄ›l, co je to za exota, který inzeruje na Äeském webu takto, ale vÄas jsem si to rozmyslel, vÄ›dom si hrůzostraÅ¡ných pÅ™ÃbÄ›hů o klikánà na vlastnà reklamy v AdSense :)
Jsem zvÄ›dav, co udÄ›lajà s nadpisem textu různé RSS agregátory, snad jsem jich tÃm moc nerozbil :)
Ona reklama se mi také zobrazila, a já jsem kliknout klidnÄ› mohl… ;-) a zjistil jsem, že reklama patřà nÄ›jaké izraelské firmÄ› (http://www.cdi.co.il/cdi-heb/fulfillment_s.htm), takže asi opravdu nÄ›jaká chybka…
Google Reader zobrazil titulek správně a dokonce vpravo ;-)
PÅ™idávaná kontextová reklama je obÄas opravdu úžasná. Až si obÄas Å™Ãkám, že je Å¡koda mojà lenosti, protože kdybych si vÅ¡echny ty perliÄky schovával ve screenshotech, tak se z toho dá udÄ›lat zajÃmavá galerie :)
Celkem by me zajimalo, proc je slovo ‚dvd‘ latinkou?
Asi proto, že pÅ™epsané do alefbetu by se mohlo ÄÃst nÄ›kolika způsoby, mj. jako David.