Inspirován článkem Martina Malého jsem se podíval do hledaných frází mého zápisníčku za rok 2011.
Největší kauf jsem udělal s Viberem, který přiváděl kvanta návštěvníků. Viber sám o sobě je skvělý program a tím, že jsem se o něm zmínil v textu Co dělat, když Viber.com neposílá autorizační SMS jsem přilákal lidi hledající přímo „Viber“, ale i „viber android“ (ano, už je i verze pro Android), „viber návod“, ale i „viber zkušenosti“, „aktivace viber na ipadu“ nebo jasnou otázku „co je viber“.
Co vede člověka k tomu, že napíše do vyhledávače „jděte do prdele“ je mi záhadou. Nicméně doputoval na čtyři roky starý článek Svobodná demokratická volba? Jděte do prdele všichni.
Uspokojil jsem i tazatele hledající „burčákomat v praze“, byť se zde objevil jen ve formě výpisu mého Twitteru.
Lidé hledali i srovnání CTR eTargetu a AdSense. Pokud po srovnání pátráte dál, tak vězte, že nebude moc případů, kdy by jakýkoliv PPC systém dával lepší finanční výsledky než AdSense.
Některým mým návštěvníkům „nechodí sms“ s čímž jsem asi moc nepomohl – skončili na článku o Viberu.
Majsterštik je to, že mi přišli lidé i na asi nejdražší frázi na světě „porno“, akorát chudáci skončili na Porno tentokrát SONY neporazilo.
Hodně lidí přivedly poplatky raiffeisenbank a věci okolo OneNetu Vodafonu (kde mám velký dluh v podobě slíbeného okračování).