Inspirován Älánkem Martina Malého jsem se podÃval do hledaných frázà mého zápisnÃÄku za rok 2011.
NejvÄ›tšà kauf jsem udÄ›lal s Viberem, který pÅ™ivádÄ›l kvanta návÅ¡tÄ›vnÃků. Viber sám o sobÄ› je skvÄ›lý program a tÃm, že jsem se o nÄ›m zmÃnil v textu Co dÄ›lat, když Viber.com neposÃlá autorizaÄnà SMS jsem pÅ™ilákal lidi hledajÃcà pÅ™Ãmo „Viber“, ale i „viber android“ (ano, už je i verze pro Android), „viber návod“, ale i „viber zkuÅ¡enosti“, „aktivace viber na ipadu“ nebo jasnou otázku „co je viber“.
Co vede ÄlovÄ›ka k tomu, že napÃÅ¡e do vyhledávaÄe „jdÄ›te do prdele“ je mi záhadou. NicménÄ› doputoval na ÄtyÅ™i roky starý Älánek Svobodná demokratická volba? JdÄ›te do prdele vÅ¡ichni.
Uspokojil jsem i tazatele hledajÃcà „burÄákomat v praze“, byÅ¥ se zde objevil jen ve formÄ› výpisu mého Twitteru.
Lidé hledali i srovnánà CTR eTargetu a AdSense. Pokud po srovnánà pátráte dál, tak vÄ›zte, že nebude moc pÅ™Ãpadů, kdy by jakýkoliv PPC systém dával lepšà finanÄnà výsledky než AdSense.
NÄ›kterým mým návÅ¡tÄ›vnÃkům „nechodà sms“ s ÄÃmž jsem asi moc nepomohl – skonÄili na Älánku o Viberu.
MajsterÅ¡tik je to, že mi pÅ™iÅ¡li lidé i na asi nejdražšà frázi na svÄ›tÄ› „porno“, akorát chudáci skonÄili na Porno tentokrát SONY neporazilo.
HodnÄ› lidà pÅ™ivedly poplatky raiffeisenbank a vÄ›ci okolo OneNetu Vodafonu (kde mám velký dluh v podobÄ› slÃbeného okraÄovánÃ).