Vyberte stránku

Inspirován článkem Martina Malého jsem se podíval do hledaných frází mého zápisníčku za rok 2011.

NejvÄ›tší kauf jsem udÄ›lal s Viberem, který pÅ™ivádÄ›l kvanta návÅ¡tÄ›vníků. Viber sám o sobÄ› je skvÄ›lý program a tím, že jsem se o nÄ›m zmínil v textu Co dÄ›lat, když Viber.com neposílá autorizační SMS jsem pÅ™ilákal lidi hledající přímo „Viber“, ale i „viber android“ (ano, už je i verze pro Android), „viber návod“, ale i „viber zkuÅ¡enosti“, „aktivace viber na ipadu“ nebo jasnou otázku „co je viber“.

Co vede človÄ›ka k tomu, že napíše do vyhledávače „jdÄ›te do prdele“ je mi záhadou. NicménÄ› doputoval na čtyÅ™i roky starý článek Svobodná demokratická volba? JdÄ›te do prdele vÅ¡ichni.

Uspokojil jsem i tazatele hledající „burčákomat v praze“, byÅ¥ se zde objevil jen ve formÄ› výpisu mého Twitteru.

Lidé hledali i srovnání CTR eTargetu a AdSense. Pokud po srovnání pátráte dál, tak vězte, že nebude moc případů, kdy by jakýkoliv PPC systém dával lepší finanční výsledky než AdSense.

NÄ›kterým mým návÅ¡tÄ›vníkům „nechodí sms“ s čímž jsem asi moc nepomohl – skončili na článku o Viberu.

MajsterÅ¡tik je to, že mi pÅ™iÅ¡li lidé i na asi nejdražší frázi na svÄ›tÄ› „porno“, akorát chudáci skončili na Porno tentokrát SONY neporazilo.

Hodně lidí přivedly poplatky raiffeisenbank a věci okolo OneNetu Vodafonu (kde mám velký dluh v podobě slíbeného okračování).