Jak získat naprosto nepoužitelné návštěvníky

V posledních dnech nám nepochopitelně vyletěla návštěvnost na webu na prodej penzijního připojištění garantovanapenze.cz. Pohledem do Google Analytics se ukázalo, že za to může jakýsi web websurf.cz. Když jsem se na něj podíval, dýchla na mě atmosféra přelomu tisíciletí, kdy weby nabízející koukání na weby za úplaty prožívaly svůj vrchol. Vůbec jsem netušil, že to ještě v dnešní době existuje.

Web se evidentně pokouší žít z affilu, který mimochodem máme velmi dobrý, ale obávám se, že to nemůže fungovat. Z lidí, které websurf donutil (jinak to říct nejde), se podívat na garantovanapenze.cz si samozřejmě nikdo penzijní připojištění nekoupil a míra okamžitého opuštění je 90 %. Jsou to návštěvníci naprosto k ničemu a nechtěl bych být v kůži toho, kdo by za podobnou propagaci zaplatil.

Ale abych jen nehanil – tento způsob propagace možná může fungovat na masové weby typu různé hry, vtipy a podobně, prostě to, čím se baví teenageři, kteří asi budou i cílovkou websurf.cz a podobných webů. Možná by se tam dalo promovat i Milionové impérium, které teď frčí hlavně díky přestřelce na webu owww.cz :)

1 komentář u „Jak získat naprosto nepoužitelné návštěvníky“

  1. Dříve jsem na Websurfu „obchodoval“. Funguje tam totiž jakýsi kreditní systém (aspoň tedy fungoval) a za ten se dá kupovat nebo prodávat vše od reklamy, článků, kreditů na jiné systémy a podobně. Já za to dříve kupoval reklamu, ale ne přes systém. Prostě jsem někomu poslal třeba 20.000 kreditů a on mi na měsíc umístil reklamu. Zaplatil jsem přes to i jednoho grafika, co mi dělal reklamní bannery. Takže asi to je jediná možnost, jak se to dá trochu efektivněji využít. Surf samotný jsem nikdy nějak nepochopil – de facto jen honí čísla na počítadle…

Komentáře nejsou povoleny.