Firma Ticket Art má zajímavý způsob, jak vydělat i na zrušeném koncertu. Postup je jednoduchý:
Objednal jsem si přes Internet lístky na koncert. Cena se skládá z ceny lístku + jakýsi poplatek 35 Kč + poštovné 19 Kč. Zaplatil jsem předem eBankou a v klidu odjel na dovolenou. Po návratu koukám, že mi od Ticket Artu přišly zpět peníze, ale částka se nerovnala té, kterou jsem zaplatil. Už to, že se firma nenamáhala s oznámením situace na mail, mi přišlo zvláštní, ale na webu jsem dohledal, že koncert byl zrušen. Nu co, stane se.
Zásadnější problém byl ale v tom, že se vrátilo o 124 Kč méně a to je přesně součet poplatků a poštovného. Stržení poplatku bych asi jakž takž překousl, byť jsem byl připraven se hádat a případně to poslat na ČOI, ale naúčtované poštovné je vrchol drzosti, protože k poslání lístků vůbec nedošlo.
Vznesl jsem tedy dotaz, proč mi vracejí o 124 Kč méně s dovětkem, že chci vrátit vše, protože jsem zaplatil něco, co jsem nedostal. Nejprve se mě zaměstnankyně TA snažila přesvědčit, že je to jakýsi poplatek bance (jaká to náhoda, že jde přesně o částku poplatek + poštovné). Na to jsem kontroloval odpovědí, že moje banka nic nestrhla a co si strhává jejich banka mě nezajímá (s dovětkem, že jejímu vysvětlení nevěřím a že trvám na vrácení celé částky). K mému překvapení obratem dorazila omluva a příslib doplacení 124 Kč. Takže happyend, ale…
Samozřejmě tady nejde o 124 Kč, ale o princip. Moje domněnka je, že to prostě zkusí a vrátí pouze cenu lístku a protože spousta lidí se neozve, zůstane v kasičce pěkných pár tisíc i ze zrušené akce. Ano, se zrušeným koncertem je jistě nějaká administrativa, ale pokud z každého lístku zůstane doma řekněme v průměru 40 Kč a lístků bylo prodáno třeba 5000, je to slušných 200 tisíc za nic a i kdyby vracení lístků řešil jeden člověk měsíc (což neřeší), pořád dost peněz zbývá.
Podle mně by měli vracet plnou cenu, protože neposkytli vůbec nic. Představ si, že pořídíš někomu lístek jako dárek. Zrušený koncert, na který se pár měsíců těšíš, udělá neskutečnou radost =)
BTW servisní poplatek má i Sazka Ticket a to o čtyři koruny nižší.
Tak doplatek mi přišel na účet s textem „zpet servisni poplatek“, což myslím mluví za vše – prostě si sprostě chtěli nechat jakýsi poplatek a u toho, kdo se neozval, si ho jistě i nechali…
Ať zde napíšu za naši společnost cokoli, bude si p.Krause stále vést svoji a bude vše špatně. Ovšem poslední komentář typu „prostě si sprostě chtěli nechat jakýsi poplatek a u toho, kdo se neozval, si ho jistě i nechali…“ bychom si vyprosili. Jisté je, že i my jsme jen lidé a omyl se stát může a pokud nestačila omluva a vrácení peněz, je nám líto. P. Krause zřejmě trpí duševní poruchou, při které neustále trpí pocitem, že ho všichni okrádají, nebo to mají v úmyslu. S úctou Renata Štupáková – jednatel Ticket Art Praha, s.r.o.
Já myslím, že pokud si pár lidí přečetlo můj zápisek a dá si pozor při přepočítávání peněz ze zrušeného koncertu a vy si naopak dáte při vracení peněz příště pozor, je vše v naprostém pořádku a nemusíme řešit duševní poruchy nikoho ze zúčastněných.
Každopádně Vám děkuji za příspěvek.
Nemám vůbec nic proti zveřejnění Vaší zkušenosti a je mi upřímně líto, že je negativní. Jen považuji z Vaší strany za minimálně velmi nekorektní takovýmto nepravdivým způsobem spekulovat o našem způsobu vydělávání peněz…
Každopádně i já děkuji za Vaše příspěvky a větší pozor si určitě dávat budeme. S úctou Renata Štupáková – jednatel Ticket Art Praha, s.r.o.
Já mám též negativní zkušenost s Ticket ART. Dne 28.6.2011 jsem si objednala lístky na muzikál. Peníze jsem zaslala obratem 1.7.2011.
Dnes je 19.7.2011 a nemám ani lístky a ani peníze. Když jsem do společnosti volala 7.7.2011 sdělili mi, že jim peníze tento den dorazili teprve na účet a tento den ihned odešlou lístky. Odjela jsem na dovolenou a když jsem z ní přijela, lístky stále nikde. Tak jsem opět znova volala na ticket art přehazovali si mě jak horký brambor. Nakonec mi paní oznámila, že peníze jim přišli již 4.7.2011 (jiný údaj než u prvního telefonátu). Paní mi sdělila, že se omlouvá, ale že lístky od nich odešli doporučeně když jsem žádala podací číslo tak že ho musí najít. Do 2 hodin mi volala zpět, že podací číslo nemůže najít a že mi posílá nové lístky. tak jsem zvědavá jak se to dál vyvrbí!!