Vyberte stránku

Udělali jsme s Petrem Krčmářem takový malý test funkčnosti reklamy na Twitteru. Speciálně pro followery @Rootcz jsme nabídli slevu 20 % do Butiku Roota. Sleva platila jen dva dny, takže vyžadovala poměrně rychlé rozhodnutí. Jak pokus dopadl?

Kolik lidí „vidělo“

@Rootcz má 2668 followerů, zprávu jsem cíleně retweetnul  (962 followerů) a Petr (837 followerů). Dále se už zpráva šířila samovolně a podle klaboseni.cz ji retweetlo dalších 11 lidí, kteří v součtu mají cca 3000 followerů. Celkově se tedy tweet teoreticky dostal zhruba k 7,5 tisícům lidí.
UPDATE: followeři se samozřejmě mezi účty prolínají, takže prostý součet je jen hodně hrubé a orientační číslo.

Kolik lidí přišlo a nakoupilo

Na web se z Twitteru přišlo podívat 215 lidí, takže kdybychom připustili, že odkaz viděli všichni oslovení (což zcela jistě neviděli), bylo by CTR 2,8 %.

Ale co nás samozřejmě zajímá nejvíce je to, kolik lidí nakoupilo a kolik tak naše úsilí vydělalo peněz. Kupon za dva dny uplatnilo 7 lidí, kteří v eshopu celkem utratili 4326 Kč.

Závěr

S ohledem na naprosto minimální náklady na tuto „kampaň“ považuji výsledek za velice dobrý. Pokud máte na Twitteru dostatečnou sílu na to, abyste dostali své sdělení mezi hodně lidí v cílové skupině vašeho eshopu, vyplatí se o podobné akci čas od času zauvažovat.